Re: Regulamin rejestracji domen Internetowych

Autor: Grzegorz BRZESKI (gregory_at_webcorp.pl)
Data: Tue 13 Jan 1998 - 12:25:50 MET

Tomasz Kokowski wrote:

> Taki jak pomysly ludzi w IANA, ISOC, AdHoc Committee i pary innych.
> NASK tego nie wymyslil - raczej podaza za trendami swiatowymi.

[ciach]

> I nie ma sie co obrazac. Internet kosztuje i juz. Jesli ktos sie przyzwyczail, ze
> nie kosztuje to jego strata. Internet - kable, urzadzenia i soft. Ale tez i
> utrzymanie sieci: DNS, adresy IP, FTP, News i tak dalej ...
> A ktos to musi jeszcze robic ...

NASK podaza za trendami swiatowymi jesli chodzi o oplaty natomiast
niepodaza jesli chodzi o admisntiracje DNS'em.

Takie jest moje zdaniem moge sie jedynak mylic, mam wiec kilka pytan:

1. Czy istnieja umowy powmiedzy administratorem TLD .pl, a firmami
prowadzacymi secondary NS'y dla TLD .pl ?

2. Czy istenieje publicznie dostepna baza umozliwiajaca identyfikacje
wlascicieli domen ?

3. Czy NASK publikuje bilans przychodow i kosztow zwiazanych z
rejestracja, prowadzeniem i administracja TLD .pl ?

Z pozdrowieniami,

--
Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska Sp. z o.o.