Re: O checiach pewnej firmy

Autor: Grzegorz W. Fedorynski (alojzy_at_usa.net)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 20:11:56 MET

On 23 Dec 1997, Wojtek Sylwestrzak wrote:

> Wydaje mi sie, ze podobna dyskusja juz tu niedawno byla.
> Admin dba nie o uzytkownika tylko o komputer.
> Od dbania o uzytkownika jest kto inny.

Już widzę te tysiące firm, zatrudniających miliony pracowników, a każdy z
niezwykle istotnym zadaniem: jeden odbiera pocztę, inny sprząta, trzeci
jest odpowiedzialny za kontakt z użytkownikiem, czwarty jest od zakładania
kont, piąty od kasowania, szósty wyciera kurz z serwera, a siódmy jest
adminem, więc nie robi nic.

Admin jest od dbania o komputer. Dobrze. Ale jeżeli komputer ma
użytkowników to praca admina jest nieco bardziej skomplikowana. I pokaż mi
admina, który jest TYLKO adminem - nie odbiera jakiejś poczty (nie mam na
myśli jego prywatnej), nie kontaktuje się z jakimiś użytkownikami, nie
dogląda jakichś stron itd itd.

Pozdrawiam,

Alojzy