"Sprawa Wiosny"

Autor: rafamiga_at_polbox.pl
Data: Tue 23 Dec 1997 - 19:32:47 MET

* (PL.LISTSERV.POLIP, Mon Dec 22 1997) cezar_at_cs.net.pl -> All:

 c> w której admin (używając firmowego konta) pisze że "a ja Was moi
 c> drodzy mam głęboko w..." bo to jest *NIE* przytyk do jednego
 c> natrętnego klienta, tylko wskaźnik tego, jak firma (admin wypowiada
 c> się w końcu w imieniu firmy, no nie?) traktuje klienta. Rafał nawet
 c> nie dołączył disclaimera że to jego prywatne zdanie. :(

        Miałem się nie odzywać bo stwierdziłem, że cała dyskusja jest na tyle
śmieszna, przypomina burzę w szklance wody i jest bardzo typowa dla nas,
Polakó, że nie trzeba jej dodatkowo mącić i zobaczyć, co będzie dalej, ale
muszę naprostować dwie rzeczy.

        1. Nie używam konta firmowego do pisana na pl.* [poza sporadycznymi
wypadkami, do których ten nie należał; dla informacji innych: u nas MOŻNA
korzystać z IRC i czytać newsy w czasie wykonywania obowiązków]. Nawet konto
"rafamiga_at_polbox.pl" nie jest "firmowe", używam zupełnie innego, a to, że
znajduje się na serwerze firmy, w której pracuję jest zwykłym zbiegiem
okoliczności i zaszłością.

        Te słowa piszę w domu, korzystając z Fidonet. Sprawdź. Dodatkowo, dla
Twojej informacji, po pracy. Wobec tego opinie, które prezentuję, są wyłącznie
moimi opiniami i nie sądziłem, że komukolwiek trzeba to tłumaczyć. Widać,
trzeba.

        2. Byłbym Ci wdzięczny za to, że nie będzie wkładał więcej w moje usta
rzeczy, których nigdy nie wypowiedziałem. Mogłeś tak zinterpretować moje
słowa, masz do tego pełne prawo i respektuję je, ale proszę także o
respektowanie mojej godności i napisanie wszem i wobec, że to nie są moje
słowa. Sądzę, że to zrobisz jeżeli jesteś honorowym człowiekiem.

        Bez odpowiedzi.

PS. Jeżeli już mowa o kulturze to chętnie udostępnię listy z mojego folderu
"od użytkowników free". Oczywiście, będą one anonimowe, ale treść nie będzie w
żadnym stopniu zmieniona. Jeżeli kogoś to interesuje to proszę o kontakt na
FIRMOWY adres rafamiga_at_uucp.polbox.pl.

* rafal wiosna * Bastard Operator From Polbox * free.polbox.pl administrator *