Re: Ustawa chroniaca dane

Autor: Piotrek (SOLEK_at_USA.NET)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 19:36:26 MET

lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl napisał(a) w artykule <67mca6$es$9_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
: A firmowy serwer i przesylane przezen e-maile mozna by uznac za sluzbowa
: korespondencje, do ktorej kierownictwo ma dostep z zalozenia :-)
:
: J.
Jest to serwer uczelniany.

Dla mnie administrator jest (nie obrazcie sie) kims w rodzaju hydraulika. Ma dbac o to by kranie byla woda, a nie rozdzielac ja innym ludzim wedle tego czy ich lubi czy nie. Poza tym hydraulicy sa na tyle dobrze wychowani, ze
uprzedzaja innych, iz wody moze nie byc - ten administrator nie.

Piotrek