Re: O checiach pewnej firmy

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_rhino.silesia.linux.org.pl)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 17:12:40 MET

Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote:
: Zgoda, niech ustala. Po prostu wydawało mi się, że gadamy nie o tym,
Chyba dobrze Ci się wydawało, a to ja się zapędziłem w tym kierunku :) sorry

: Oczywiście. A nie przyszło Ci do głowy, że powinieneś przejechać się
: po premii także tej osobie, która wymyśliła, że admin ma się zajmować
: kontaktami z użytkownikami (mowa o sytuacji "mania" przynajmniej 2^10
: użytkowników)?
I chyba tutaj leży rozwiązanie tego problemu :-)

A zauważyliście, że "z potępieniem" takiego zachowania wystąpiły
osoby, które są (współ)właścicielami jakiś interesów, a z obroną
wystąpili admini :-)

--c