Re: O checiach pewnej firmy

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_rhino.silesia.linux.org.pl)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 01:36:10 MET

Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote:
: Zdaje się, że ostatnio dyskutujemy raczej o rodzaju zachowania/podejścia,
: a nie o konkretnej osobie :)

Nie ma co dyskutować. Niech sobie każdy właściciel firmy sam
ustala (najlepiej w regulaminie pracy) jak pracownicy mają
reprezentować firmę na zewnątrz.

Ale zapytajcie się takowych właścicieli czy chcieliby, żeby
to wyglądało tak jak tutaj mogliśmy zaobserwować?
Ja jako właściciel firmy (choć nie związanej z komputerami ani z Internetem),
mowię kategorycznie nie i gotów byłbym może nie tyle zwolnić,
co przynajmniej przejechać sie po premii nawet najlepszemu
zatrudnianemu przeze mnie fachowcowi za takie coś.
Myślę, że wielu innych też.

Z drugiej strony, ponieważ adminowaniem też się zajmuję, rozumiem
z czego to powstaje i sam czasem mam ochotę tak odnieść się do lusera.
Jednak... nie zniżyłbym się do tak niskiego poziomu. Szczególnie
gdybym miał świadomość, że może to nie odpowiadać moim zwierzchnikom
(no dobra, może tchórz jestem :-).

--c