Re: Czy mozna uzywac DNS z zagranicy?

Autor: Jacek Fedorynski (jfedor_at_ids.pl)
Data: Fri 19 Dec 1997 - 19:50:05 MET

On 17 Dec 1997, Robert Maron wrote:

> :> quake2 uzywa
> : 486'tka na quake nieco słaba, czyż nie? :-)
> u mnie dziala... (jedynka bez problemu, dwojka juz troche za wolno,
> z drugiej strony - pewnie jakbym mial > 12MB ram, to byloby lepiej :-)

oj cos sciemniasz... :)

po pierwsze, nie widzialem 486, na ktorym mozna by dzialanie quake'a
okreslic "bez problemu" (powiedzmy dziala jak doom na 386).

po drugie na 12 MB RAM'u to quake2 na win sie nie odpala, a pod linuxa nie
ma jeszcze execa do pelnej wersji... wiec musisz mowic o q2test...

i przede wszystkim: na moim P100 Quake 2 nie dziala dobrze, wiec
sformulowanie "troche za wolno" dla 486 to ostre przegiecie...

(qrcze, musze se Voodoo strzelic... :)

(i ciekawe, czy w linuxowej wersji beda cinematicsy...)

Jacek Fedorynski jfedor_at_quake.org.pl
                                                  http://www2.ids.pl/~jfedor/

"I z twarza na wschod zrobilem jeden krok. Skonczylem. Rozpoczynaj."