Re: VAT a Internet

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_use.address.from.sig.onet.pl)
Data: Fri 05 Dec 1997 - 17:01:05 MET

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl>:
> Znaczy sie, ze dyr. Kepkowicz sam nie wie co sie w jego sieci dzieje... ;-)

Dyr Kępkowicz czyta tę grupę/listę, to się może wypowie...
Ja się nie zdziwię jednak, gdy się okaże, że nie był zorientowany
na bieżąco. Mogę się założyć, że ma znacznie więcej spraw na głowie
ważniejszych (jak np. walka wewnątrz samego TPSA o łącza dla TPNETu)
niż być zawsze na bieżąco z "województwami" ;-)

Zbigniew Zych

--
http://onet.pl/~zych/                                mailto:zych_at_onet.pl