Re: VAT a Internet

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_use.address.from.sig.onet.pl)
Data: Wed 03 Dec 1997 - 21:15:50 MET

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl>:
> Gwoli wyjasnienia: obecnie nie ma mozliwosci miejscowego polaczenia na numer
> 0-202122 jedynie w wojewodztwach krosnienskim i przemyskim. Do niedawna takze
> w tarnowskim, ale od mniej wiecej 20 pazdziernika w tarnowskim juz jest.
> Na calym pozostalym obszarze Polski polaczenie z 0-202122 funkcjonuje juz po
> taryfie lokalnej. :-)

Nie wiem skąd masz takie informacje, ja od dealera (no.. takiej jednej
firmy) z Krosna wiem, że tam już dawno jest naliczany ten numer lokalnie.
Dawno - ze 2-3 miesiące...

On te informacje uzyskał od lokalnego MANa POLPAKu...

No kto ma złe informacje??? ;-)

Zbigniew Zych

--
http://onet.pl/~zych/                                mailto:zych_at_onet.pl