Re: VAT a Internet

Autor: cezar_at_cs.net.pl
Data: Mon 01 Dec 1997 - 09:11:26 MET

VTAM!

Michal Jankowski <michalj_at_fuw.edu.pl> wrote:
[...]
> Etam. Tylko i wylacznie dzieki pieniadzom z KBN NASK ma stawki jakie
> ma. Pierwszego (no, drugiego...) dnia po zniesieniu takiego dotowania
> NASKu albo ceny spadna albo NASK upadnie.

Dokładnie tak, Michale. Ja mam prywatną firmę i łącze zestawiłem do TP SA,
bo po prostu nie stać mnie na wywalanie forsy w błoto, tzn płacenie
NASKowi DUŻO większej kasy za porównywaln jakosciowo usługi. W KBN
pieniądze są "niczyje", czyli podatnika :( Co prawda w ostatniej serii
artykułów na temat trwonienia pieniędzy przez KBN (patrz np "Polityka")
nie było nic na temat NASKu, ale chyba tylko dla tego że ilość pieniędzy
tam wrzucanych jest znikoma w porównaniu z tym co wywęszyli dzienikarze :(
Moim zdaniem, NASK utrzymuje się JEDYNIE dzięki, mówiąc najdelikatniej,
nie do końca przemyślanej polityce finansowej KBN.

--
cezar
CYBER Service