Re: VAT a Internet

Autor: Marek Sokol (msokol_at_polbox.pl)
Data: Fri 28 Nov 1997 - 19:34:59 MET

Maciek Uhlig wrote:

> Proponuje zastanowic sie, w jaki sposob planowana podwyzka podatku VAT
> wplynie na rozwoj Internetu w Polsce. W dalszym etapie, gdyby

zdecydowanie wplynie negatywnie. drozsze polaczenia telefonoiczne =
mnioejsza ilosc polaczen z siecia (lub krotsze).

chociaz moze i wplynie pozytywnie ... - lepsze wyk. czasu przy
keyboardzie, walka o szybsze lacza (place wiec wymagam).
ja np. mam konto w komercji dlatego bo lkacze do tp s.a. mam na 9600 :(
jak walna duzym vatem to moge sprobowac przycisnac o polepszenie
parametrow. prawdopodobnie oplaci sie.

rokowania
> byly niepomyslne, jak mozna temu zapobiec.

udac sie do najblizszego biura poselskiego aws'u - powiedziec ze jak
posel bedzie glosowal za, to ja na nastepnych wyborach zaglosuje
przeciw.
nastepnie udac sie do najblizszego biura poselskiego sld (sdrp moze, nie
wiem) i tam powiedziec, ze bedziesz glosowac za jesli oni zaglosuja
przeciw.

i tak nic to nie da, ale samopoczucie bedzie lepsze ...

pozdrowka
marko

Marek Sokol             phone:+4822347804
Member of the Polish Insurance Society
mailto:marko_at_lords.com  mailto:msokol_at_polbox.pl
	mailto:msokol_at_cyberspace.org