Siec wroclawska

Autor: Sergiusz Pawlowicz (ser_at_pwr.nospam.pl)
Data: Tue 04 Nov 1997 - 16:48:04 MET

Jakis czas temu, bez halasu, postala lista pocztowa
wcss-s_at_hpux.pwr.wroc.pl. Profil tej listy to dyskusja o dzialaniu
Wroclawskiej Akademickiej Sieci Komputerowej.

Wydaje mi sie, ze powinnismy wszyscy zaczac korzystac z powyzszej listy,
zglaszajac na nia nasze uwagi i postulaty w kwestii dzialania i rozwoju
wroclawskiej sieci akademickiej, na ktora srodowisko uczelniane jest
niestety skazane.

Aby zapisac sie na liste, nalezy wyslac maila z pustym subjectem na adres
listproc_at_hpux.wcss.wroc.pl, a w 'body od the message' nalezy umiescic w
pierwszej linii
subscribe wcss-s Imie Nazwisko.

Przepraszam za maly spam, ale mam nadzieje, ze dzieki temu listowi,
wroclawskie sprawy przeniosa sie na nasze podworko i nie beda Panstwo juz
informowani o niedzialaniu jakiegos podrzednego routera.

--ser
(oooooo) rebus |--|