apel

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 03 Nov 1997 - 19:09:11 MET

Czy ja juz zostalem uznany za spamera wymagajacego totalnego kasowania?

Bo jesli nie, to zwracam sie do administratorow newsserwerow z apelem o
nieprzyjmowanie canceli od robota co sie charakteryzuje:

[zdaje sie ze koncowka path jest wazna].

Zostalo skasowane dzis kilka moich postingi, pod zarzutem ze

a zaden zadnego followup nie zawieral.

Jak na moj gust, to nie tylko mnie to dotknelo,
bo jest cala masa innych artykolow skasowana z identycznego powodu.

Byc moze zwariowal jakis newserwer, ale nadal wydaje mi sie wlasciwe
poczekanie z honorowaniem tych canceli az autor zdecyduje sie wysylac poczta
informacje do nadawcy.

J.

P.S. Z gory przepraszam jesli ta wiadomosc pojawi sie wielokrotnie,
    ale zamierzam ja wysylac przez 24h tyle razy ile zostanie skasowana :-)