Re: Serwery w3cache

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 29 Oct 1997 - 19:28:38 MET

Michał Mosiewicz <mimo_at_lodz.pdi.net> wrote:
: Jaroslaw Lis wrote:
: > Ano wlasnie Szymonie - gdybyscie dostali do reki te wirtualne pieniadze.
: > Ale nie dostaniecie ...

: Ano właśnie, to chciałem powiedzieć... Tobie nie zależy na kaszy tylko
: dlatego, że szastasz nie swoimi pieniędzmi, prawda Jarku?

No coz - dobrze bym skalkulowal co mi sie bardziej oplaca.
Z jednej strony zaledwie 40% - z drugiej - stracone nerwy, czas, pieniadze.
I watpie czy bym zalozyl - nie dla 40%.

To juz lepiej dokupic 100% za 80% (znizka hurtowa) i odsprzedac 50% za 60%
(zwyzka detaliczna) :-).

J.