Re: Panowie Administratorzy!

Autor: Maciek Sniezek (msniezek_at_medianet.pl)
Data: Wed 29 Oct 1997 - 04:19:19 MET

In article <631eok$lb8_at_blaszok.knurow.us.pl>,
   Michal Mierzwa <mmierzwa_at_nie.tu.org.pl> wrote:

>Bo to nie od poglądów zależy, a od podpisanego zakresu obowiązków.

Czy w zakresie Twoich obowiazkow jest jakis zapis SPRZECZNY z twierdzeniem
"admin ma sluzyc uzytkownikom" ? Wydawalo mi sie, ze (bezposrednio lub
posrednio) to jest zawsze jednym z celow pracy administratorow.

P.S. Mowie o teorii. Jak to sie ma do rzeczywistosci - to inna sprawa :)

Pozdrawiam,

 ze musi komus--------------- Maciek Sniezek
 dac w morde"---------- msniezek_at_medianet.pl