Re: Serwery w3cache

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 26 Oct 1997 - 15:42:09 MET

On 25 Oct 1997 20:51:56 GMT, Wojtek Sylwestrzak <wojsyl_at_icm.edu.pl>

>Nie. Z tego, ze jakis serwer jest w Warszawie jeszcze nic nie wynika.
>Istotne jest miejsce w topologii w3cache.

Hm, a z jakiegoz to warszawskiego cache moglem KIEDYS podawac dane?
Mam tez nadzieje ze hierarchia jest tak dobrana ze "top level" nie
znajduje ze w Toruniu.

Innymi slowy - siegnij do logow, zrob szybkie podsumowanie i napisz ze
wspolczynik trafien w icm wynosi 75%. Wtedy rozmowa bedzie inna.

J.