Re: "secesja" news.tpnet.pl czy co???

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Mon 20 Oct 1997 - 16:34:32 MET DST

 Jarek> Grzegorz BRZESKI <gregory_at_webcorp.com.pl> wrote:
> [...]

 Jarek> Ujalbym to troche inaczej - operator powinien zapewnic serwer
 Jarek> news. Czy to wlasny, czy uzgodniony ze strona trzecia, ale
 Jarek> powinien zapewnic.

 Jarek> A w szczegolnosci powinien wystawic wlasny, bo taniej trzymac
 Jarek> jeden komputer niz puszczac dane po kraju czy swiecie...

Najtaniej zaś jest zasponsorować news.icm.edu.pl (żeby był jeszcze
lepszy) i uzyskać porządny serwis taniej niż gdyby próbował to robić sam
:)

--J.