Re: ODP: TPSA, Ursynow,

Autor: Marcin Jagodziński (marcinj_at_rubikon.net.pl)
Data: Wed 15 Oct 1997 - 22:11:20 MET DST

On 15 Oct 97 16:44:48 GMT, jkep_at_psyche.cst.tpsa.pl (Jaroslaw
Kepkowicz) wrote:

>wkrotce znow bedzie mogl Pan spokojnie sie dodzwonic - nie oczekiwalismy
>takiego zainteresowania usluga i to wszystko. W chwili obecnej jest
>pracujacych 360 modemow dokladamy drugie tyle tak by starczylo do konca
>I kwartalu. Co bedzie dalej czas pokaze.

Dziekuje za odpowiedz. Jedyne co mnie ciagle zastanawia, to to ze
problemy pojawily sie wlasciwie nagle.

PS. Dzisiaj cos sie dzialo? Otrzymywalem cos w stylu

Username ?
Password?

... IMHO skrypty ludziom zglupieja. Zreszta i tak sie nie laczylo ;-)

Pozdrowienia!

Marcin Jagodzinski
mailto:marcinj_at_rubikon.net.pl
http://marcin.supermedia.pl