Re: Chore pomysly...

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sat 11 Oct 1997 - 00:33:22 MET DST

"Marek Baczek" <mgb_at_qdnet.pl> writes:

> A.Kowalska
> Ania.Kowalska
> Anna.Kowalska
>
> Wytlumaczylbym, ze jest ich 3 i niech sobie wymysla login jak im sie te
> nie podobaja

Ok. Tylko ze takich przypadkow jest wiecej, i nie wiadomo dokladnie
ile. Poza tym owo 'A' moze kolidowac z innym imieniem.

I skad mamy wiedziec, ze jesli przyjdzie nowa Ania Kowalska, to nie
jest to jedna z juz istniejacych? Jest to bardzo istotne, bo np. userzy
maja quote na dysku, i lubia miec ja wieksza niz mniejsza.

> Mala bazka danych do licha i po klopocie - Linux nie problemu z bazami.

Linux - owszem. Co w temacie NW3.1 albo 4.1?

Przypominam, ze konta musza zakladac rozni ludzie, i musza w siebie
trafiac, czyli jesli jeden zalozy konto Ani Kowalskiej, to drugi musi
zalozyc _inne_ konto _innej_ Ani Kowalskiej, oraz musi stwierdzic,
ze pierwsza Ania Kowalska juz konto posiada.

No i oczywiscie robi sie to specjalnym (niby)batchem, ktory jako dane
wejsciowe posiada imie, nazwisko oraz numer legitymacji.

> P.S. Za czasow dyr. Berka nie bylo takich problemow :)

Takich na pewno nie :)

--
Krzysztof Halasa