Re: Jaki jest ten Internet?

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 13 Oct 1997 - 14:55:36 MET DST

Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

:>Gdybyś wiedział, kto wymyślił większość z protokołów, ktorymi posługuje
:>się Internet, to byś rozumiał...
: To nie jest absolutnie tematem tej dyskusji Panie Szychowski.

Ależ ja wiem, że nie jest - już od dawna wiem, że tematem tej dyskusji
jest albo bezwzględna wyższość USA w każdej dziedzinie, albo zbędność
wszystkich, których praca nie służy lizaniu tyłka tych, którzy mają
trochę pieniędzy, i że temat zmieniany jest tak często, jak często
pojawiają się argumenty mogące świadzczyć przeciwko tym tezom.

--
	Leszek.