Re: zadowolenie uzytkownikow

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 10 Oct 1997 - 12:56:41 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
:> Nie próbujesz chyba stwierdzić, że na sposób jazdy taksówki powinien
:> mieć decydujący wpływ jej pasażer? :)
: W zakresie "technicznym" (tzn. kiedy dodac gazu, a kiedy zmienic bieg) -
: oczywiscie ze nie.
: Ale w zakresie "merytorycznym" (np. ktora droga z kilku mozliwych jechac,
: albo zeby sie zatrzymac po drodze tu i tu) - oczywiscie ze tak!

A co z życzeniami typu:

- Panie, jedź pan w prawo!
- Ale to jednokierunkowa!
- I co z tego? Przecież to tylko 100 metrów, nikt nie jedzie "z przeciwka",
  normalnie będziesz pan miał ze 400 metrów, a nikogo przecież przez te
  paręnascie seknund nie stukniemy i nie zrobimy kłopotu. Zresztą, co ja będę
  w ogóle dyskutował. Płacę i wymagam - skrecaj pan, ale już!

--
	Leszek.