Re: administrator 'akademicki' ?

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 19:15:23 MET DST

Andrzej Bort <bort_at_silesia.pl> wrote:
: Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:
: > Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
: > : Dnia 7 Oct 97 o godz. 19:53, Szymon Sokol napisal(a):

: > : > Nie znam firmy komercyjnej, która miałaby
: > : > maszyny o podobnych parametrach wpięte do Internetu. friko.onet.pl to...
: > : > zresztą nie będę zdradzał tajemnic firmowych Optimusa, żeby mnie
: > : > Zyzio nie objechał (może sam zdradzi?) ;-)
: > : Za to free.polbox.pl to podobno dosc duza maszyna - tak slyszalem. Ale z
: > : drugiej reki, wiec nic pewnego nie wiem.

: > AFAIK, free.polbox.pl to stacja Digital z Alphą. 500MHz, ale
: > jednoprocesorowa (http://free.polbox.pl/alpha.html). Czy ktoś zna może
: > providera używającego maszyny wieloprocesorowej (i żeby to nie była
: > maszyna wieloIntelowa ;-) ) ?

: Szymonie.... mówiłem Ci już wiele razy, że Centrum Komputerowe Politechniki
: Śląskiej _JEST_ providerem. A maszyna? Czteroprocesorowy HP (cztery procesory
: PA-RISC 8000). Zobacz na: http://www.ck.gliwice.pl/sprzet.html

OK, CKPŚ jest providerem. W ten sposób patrząc, ACK Cyfronet też jest
providerem, i PozMAN też jest. Tylko że w/w 3 instytucje zawdzięczają
ten sprzęt faktowi, że są akademickie, a nie temu, że są providerami,
jak sądzę. Chodziło mi o firmy niepowiązane z sektorem edukacyjnym...

--
  A    GGGG H   H  Szymon Sokół -- administrator sieci
 A A  G     H   H  Uczelniane Centrum Informatyki Akademii Górniczo-Hutniczej