Re: zadowolenie uzytkownikow

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 18:09:28 MET DST


Piotr Piatkowski wrote in message <61i8lm$pbs$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...
>Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote:
>: Po części
>: nawet rozumiem, dlaczego: siedzimy po dwóch różnych stronach stołu.
>
>Otototototo! Już mi to wczoraj przyszło do głowy - Sławek dlatego tak
>broni praw klientów, że sam jest tylko i wyłącznie klientem... To
>trochę dziwne, bo skoro zna tyle genialnych sposobów na robienie
>dobrego interesu, to powinien już dawno prowadzić własną działanolść
>:-)
Ze by to byly Piotrze genialne pomysly to bym juz dawno to zrobil.
A to tylko sa "basics"
Jak widac w Polsce nie znane i nie do pomyslenia.
Jak myslisz dlaczego do Poslki wciaz trzeba przywoszi management
jak sie otwiera duza dzialanosc?
Bo brak fachowcow.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:06:11 MET DST