Re: Chore pomysly...

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 17:49:31 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
: Dnia 9 Oct 97 o godz. 11:10, Andrzej Bort napisal(a):

: > Chyba przychodzą. Jarku, jedno pytanie: przeszedłeś przez coś takiego jak
: > zakładanie 1000 kont w ciągu tygodnia? Bo ja w ostatnim tygodniu założyłem
: > dwieście, i mam dość. (a jak spojrzę na tą KUPĘ podań do założenia,
: > to mam odruchy [...censored...]) :-)
: Ja zalozylem 174 w ciagu jednego dnia. Jedyne co musialem robic to wpisywac
: hasla (zna ktos cos takiego jak passwd, tylko zeby bralo input z pliku? Bo
: wtedy wszystko lecialoby juz calkiem automatycznie...). Nie narzekam

Hmm... A ja nawet nie wiem ile ostatnio założyłem kont, ale...

kompas_at_ibm$ wc -l /etc/passwd
    2196 /etc/passwd

Co prawda przychodzi do mnie codziennie w nocy poczta od programu
zakładającego konta, ale radzi sobie tak dobrze że już dawno jej nie
czytam :-) Oczywiście mamy panie operatorki które zbierają od
studentów informacje i wpisują do odpowiedniego programu, ale to tylko
dlatego że ktoś musi sprawdzić czy dana osoba faktycznie ma ważną
legitymację...

Jeżeli chodzi o program zakładający hasła z pliku - na jaki system?

--
Piotr Piątkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND