Re: Glupota niektorych userow

Autor: Ziemek Borowski (ziemek.borowski_at_ziembor.waw.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 14:35:10 MET DST

Thu, 09 Oct 1997 13:57:36 +0200, Piotr Roszatycki napisał

>Pojedynczy czlowiek?? Nie masz pojecia ile ludzi pracuje nad jadrem
>Linuxa, albo projektem KDE. To co, ze nie pracuja razem w jednej
>korporacji? Tak to juz jest, ze pojedynczy czlowiek juz nic nie zdziala.

tylko że zwróć uwagę że zwykle w soim środowisku są pojedyńczy ;-)
uczestniczę np. (tak jako użytkownik starając się pomóc jak mogę i jak
mam potrzeby w rozwoju SGML-Tools ludzie z różnych zakątków świata -
znający się z listy nawet (jeszcze) nie face to face... pojedyńczy
ludzie nie jak wmawiał nam Sławek (lub mi się coś mocno wydaje)
firmy...

--
Ziemek Borowski