Re: bannermania.<<NOM>>.pl

Autor: Michal 'CeFeK' Cegla I (cefek_at_sphincter.annex.ccg.pl)
Data: Wed 08 Oct 1997 - 23:02:36 MET DST

In pl.listserv.polip "Slawek" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

> Jesli sie rozmija to masz 15 minut na popsrzatanie biurka.
nawet nie -- vide "wirtualne biurka".

pamiętaj, że łatwo jest powiedzieć... w wypadku darmowych usług, jeżeli nie
są robione "po mojemu", tzn. co dla mnie jest dobre, to wolę zapłacić...
wychodzę z zasady, że "Klient Nasz Pan", chociaż wielokrotnie na tej liście
była ona uznawana za conajmniej śmieszną.

> Kto, klient ma to zrobic po swojemu?
> Klient pojdzie gdzie indziej a ty stracisz prace.
o... o! dokładnie!

Cura, ut valeas

---
Michal 'CeFeK' Cegla I                                  cefek/annex
Linux/FreeBSD/NetBSD/BSDi System Admin    "Ja Tworzę światy, a nie one mnie."
Sysadm at: annex, ccg.                             cefek_at_urgentmail.com
                                                   cefek_at_hehe.com
[Huec igitur... huec igitur]