Re: administrator 'akademicki' ?

Autor: Marcin Jagodziński (marcinj_at_rubikon.net.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 10:52:07 MET DST

On 9 Oct 1997 08:56:07 +0200, kompas_at_galaxy.uci.agh.edu.pl (Piotr
Piatkowski) wrote:

> [...]
>: Usluga IRC zas to dla mnie zabawka dla dzieci.
>
>Zaraz, zaraz... Bo tutaj muszę na chwilę poważnie (chociaż normalnie
>Twoje listy czytam dla rozrywki - a ubaw mam przy tym nieziemski),
>ale chyba rozminąłeś się z prawdą. Co to znaczy że domena irc.pl nie
>jest żadnym wyjątkiem? hotmail i polbox utrzymują się z reklam,
>natomiast domena irc.pl powstała dlatego, że kiedyś wpadłem na taki
>pomysł, później przekonałem kilkoro ludzi że to w ogóle ma sens, a od
>tamtego czasu poświęcam trochę swojego czasu (nie żeby dużo - ale
>zawsze z pół godziny na tydzień), żeby tą domenę obsługiwać.

Mam cos podobnego: aliasy na quake.org.pl, ale jakby mi ktos zaczal
wrzucac glodne kawalki, ze ma wlasciwie Quake w d*&^, to nastepnego
dnia listy wyslane pod ten alias trafialyby do /dev/null

Ale juz tak to jest. Niektorzy nie potrafia docenic niczego, za co nie
zaplacili ka$y.

>Po pierwsze grosza za to nie biorę (a moi przełożeni nawet nie wiedzą
>że coś takiego jest - żeby nie było że mam taki obowiązek), po

Slawek by cie juz zwolnil. Jak to bylo??? ...masz 15 minut na
posprzatanie biurka ;-)

>drugie jest to przykład na to że coś powstaje dzięki działaniu
>pojedynczych ludzi (tu wrodzona skromność przeze mnie przemawia :-) ).

Drugi przyklad to ta dyskusja... bez Slawka by jej nie bylo ;-) I
chyba on jej nie robi dla pieniedzy... coraz jakby mniej go
rozumiem... ;-)

Pozdrowienia i Szczesliwego Nowego Jorku!

Marcin Jagodzinski
mailto:marcinj_at_rubikon.net.pl
http://marcin.supermedia.pl
strona czarno-biala...