Re: Chore pomysly...

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 08:50:17 MET DST

Jaroslaw Lis <lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl> wrote:
> Marek Baczek <mgb_at_qdnet.pl> wrote:
> : Ktos sie pytal o chore pomysly adminow z edu.
> : Oto calkiem niezly przyklad z
> : http://rainbow.mimuw.edu.pl/lab/webmaster.html , przepraszam za moze
> : zbyt dlugi cytat, ale nie moglem sie powstrzymac.

> A co ty tam widzisz chorego. Zapytaj sie lepiej kto wywieral na czlowieka
> naciski i w ktora strone. Jedyne co na pewno jest wymyslem
> administratora i mozna by sie przyczepic to owe "bacznosc-spocznij".

Czasem warto pomyśleć, jakie były ku temu powody (coś podejrzewam). Ale to
już "inna broszka".

> Nawiasem mowiac - jak czlowiek zaklada 1000 kont w czasie tygodnia
> to nie takie mysli mu nachodza do glowy..

Chyba przychodzą. Jarku, jedno pytanie: przeszedłeś przez coś takiego jak
zakładanie 1000 kont w ciągu tygodnia? Bo ja w ostatnim tygodniu założyłem
dwieście, i mam dość. (a jak spojrzę na tą KUPĘ podań do założenia,
to mam odruchy [...censored...]) :-)
Niemniej podobne myśli jak u admina z mimuwu mi nie przychodzą do głowy.

> : Jesli to nie jest chore, to co jest zdrowe?
> : Disklajmer: Nie twierdze, ze wszyscy admini z edu maja chore pomysly, a
> : wszyscy z komercji same zdrowe.

> Jak to bylo ...
> quit A pamietaj.ze.z.nslookup.wychodzi.sie.przez.quit.pacanie.

E... chyba tak (Zyzio, popraw jak jest błąd)
> quit

napisz.exit.ty.dupku.jeden.z.onet.pl

 :-)

--
-- Andrzej Bort  Silesian Technical Univ., Computer Center, Gliwice, Poland
-- e-mail: bort_at_zeus.polsl.gliwice.pl      Office phone: (+48-32) 230-76-86