Re: Chore pomysly...

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 07:23:34 MET DST

lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) wrote:
>Marek Baczek <mgb_at_qdnet.pl> wrote:
>: Ktos sie pytal o chore pomysly adminow z edu.
>: Oto calkiem niezly przyklad z
>: http://rainbow.mimuw.edu.pl/lab/webmaster.html , przepraszam za moze
>: zbyt dlugi cytat, ale nie moglem sie powstrzymac.
>
>A co ty tam widzisz chorego. Zapytaj sie lepiej kto wywieral na czlowieka
>naciski i w ktora strone. Jedyne co na pewno jest wymyslem
>administratora i mozna by sie przyczepic to owe "bacznosc-spocznij".
>
>Nawiasem mowiac - jak czlowiek zaklada 1000 kont w czasie tygodnia
>to nie takie mysli mu nachodza do glowy..

skoro admin nie potrafi sobie skonwertowac passwd/shadow czy cos jeszcze
do skryptu (z novellem tez to przechodzi), i probuje to nadrobic
glupawymi ustaleniami, to powinno byc jego zmartwienie a nie userow.

>Jak to bylo ...
>quit A pamietaj.ze.z.nslookup.wychodzi.sie.przez.quit.pacanie.

ja tam zawsze sie myle. zwykle 3cia proba jest u mnie uwienczona
sukcesem :)) oszalec mozna. 50tys polecen, z polowy wychodzi sie quitem,
z drugiej exitem, a z jeszcze innych ^C, niektorych badziewi ^D, jakies by
end i tym podobne cuda. warJactwo.