Re: Glupota userow? (bylo Re: bannermania.<<NOM>>.pl)

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 08 Oct 1997 - 06:17:23 MET DST

Wojtek Sylwestrzak wrote in message <61ct2h$93o$2_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>Dla ustalenia uwagi - komu za co i ile Ty placisz i czego w zamian
oczekujesz ?

Dla scislosci skarzysz sie ze pomiedzy toba a userem jest roznica w wiedzy
wiec ci odpowiadam ze gdybys takowej nie bylo nie mial bys pracy.

A mi chodzilo tylko o fakt ze to wlasnie user powoduje ze ty i wszyscy inni
na tej liscie maja prace.
Nie bedzie usera - nie bedzie twojej pracy. Wiec go szanuj bo twoj klient
(wewnetrzny).

To tym bardziej ma zastwosowanie do administarowania komerjalnycm serwisem
np providera internetu tu nie ma miejsca na obrazanie sie na klienta. Jak on
odejdzei do konkurencji nie bedzie pracy dla nikogo.

Panowe jest XX wiek, nie ma planow piecioletnich jest klient i "bottom
line".
Jak bedziecie plany rozwoju internetu w Poslce opierali na podatniku to
szybko moze sie okazac ze ubiegla was w wyscigu do kasy armia czy szpitale.

Nie mozecie sie uczyc na dowiadczeniach USA i zaoszczedzic sobie kilka lat?

Pozdrawiam.

Slawek Duchnowski.