Re: Glupota userow? (bylo Re: bannermania.<<NOM>>.pl)

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_rhino.silesia.linux.org.pl)
Data: Tue 07 Oct 1997 - 19:04:22 MET DST

Marek Baczek <mgb_at_qdnet.pl> wrote:
: Ale kilka tysiecy innych Slawkow placi podatki w Polsce! (Wy i ja tez)
: Po za tym niech placi w Polsce, to bedzie lepiej :)

O, i znowu wracamy do tematu podatków?
A ja płacę podatki, z których utrzymują się (podobno) uczelnie,
policja, posłowie, mnóstwo innych urzędasów i pewnie setki
innych podmiotów/osób/rzeczy.

I wyobraźcie sobie, że na uczelnię nie chcą mnie przyjąć
bez egzaminów, policja nie chce za mną chodzić 24h/24h
posłowie uchwalają ustawy, które są mi bardzo nie na rękę
(i nie na kieszeń), itd, itp. I co tu się dziwić, że
Ci $!%&^*#$@ Admini nie chcą przerobić softu w3cachującego,
ani założyć pl.civic.rulez... Banda i tyle... ;-)

--c