Re: administrator 'akademicki' ?

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 07 Oct 1997 - 16:33:05 MET DST

On 7 Oct 1997, Rafal Maszkowski wrote:

> Tez mowie, ze tak, ale powod jest inny - operatorzy komercyjni nie maja
> tak ogromnych sum na inwestycje jak instytucje edukacyjne czy tez w
> ogole panstwowe, wiec ich rozwoj jest powolny, a mozliwosci sa
> mniejsze.
  ---
  I tak i nie.

  O ile wiem, serwer news.fuw.edu.pl w dawniejszych czasach to byla bardzo
  mala maszyna i utrzymanie jej w ruchu a newsow w sprawnosci kosztowalo
  lokalnego admina nieco pracy.

  Pomijajac potentatow komercyjnych (friko, free) gdzie do obslugi bardzo
  duzej liczby kont pocztowych i htmlowych potrzebne sa niemale zasoby, to
  ktory serwis (akademicki) kozysta z takich wielkich maszyn? SunSITE?
  (nie bardzo potrafie dyskutowac, ale to nie sa zadne wielkie maszyny; a
  i SunSITE to tez bardziej zostal podarowany niz kupiony).

  Moze jedno jest prawda ze admini akademiccy maja wiecej czasu :-) ???
  Moze adminom komercyjnym brakuje fantazji? Nie wiem...

  Wojtek