Re: Glupota userow? (bylo Re: bannermania.<<NOM>>.pl)

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Tue 07 Oct 1997 - 11:25:07 MET DST

Wojciech Myszka wrote in message ...

> Nie. Czekam, az wy (komercyjni admini) zaczniecie robic uslugi
> satysfakcjonujace zwyklych uzytkownikow Internetu, a nie tylko swoich
> klientow :-)
Faktem jest, ze najpierw musza byc zadowoleni nasi klienci.
Natomiast na pewno znasz wiele uslug robionych przez komercje dla
zwyklych uzytkownikow Internetu - zreszta zobacz jaka pustynia byla rok
temu (w komercji), a co jest teraz. Chyba jednak jakis postep
zauwazasz - osobiscie tez nie jestem jeszcze zadowolony, ale jest lepiej
i bedzie jeszcze lepiej.

--
Marek Baczek
mailto:mgb_at_qdnet.pl   http://www.qdnet.pl/~mgb/