Re: bannermania.<<NOM>>.pl

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 06 Oct 1997 - 12:14:34 MET DST

Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:

: Jarku, czy naprawdę uważasz, że jeśli użytkownik
: zaproponuje coś rozsądnego, to i tak administratorzy dla zasady go
: zmieszają z błotem?

A ja będe złożliwy, bo pamiętam jeszcze czasy kiedy w UCI byłem
luserem, nie adminem:

- Dzień dobry, proszę pana, kompilator bc31 nie działa.
- Tak? Proszę pokazać.
- ...
- Rzeczywiście. To zadziwiające.
- Eee... To co?
- To zadziwiające.
- Acha... Do widzenia.

:->

--
Piotr Piątkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND