Re: Skandal w "Multimedia Center" w Bielsku-Bialej

Autor: Sergiusz Pawlowicz (ser_at_serek.arch.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 04 Oct 1997 - 12:10:37 MET DST

Radosław Putek <putti_at_friko.onet.pl> wrote:
: [...] bo z tego co sie orientuje na rynku panuje zasada KLIENT nasz PAN.

chyba zartujesz. na rynku panuje od dawien dawna zasada "sprzedawca panem
klienta". nawet drobna zmiana systemu z socjalistycznego na
kapitalistyczny nic nie zmienila. ja nazywam to 'polsza', ale niektorzy
zwracaja mi prywatna poczta uwage, ze nienawidze wlasnego kraju.

a ja wciaz pytam, dlaczego w moim kraju nie moze byc normalnie?
dlaczego wiekszosc ludzi wykonuje swoja prace tak, jakby to bylo
najwieksze poswiecenie ich zycia, laska panska ich dobrego serca?

--ser