Re: bannermania.<<NOM>>.pl

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 01 Oct 1997 - 16:06:19 MET DST

Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:
: Piotr Piatkowski <kompas_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:

: : A teraz powiem dlaczego zmieniłem zdanie - bo kiedyś też byłem
: : zwolennikiem rejestrowania w com.pl. Otóż zauważyłem że modne staje
: : się rejestrowanie polskich firm w domenie com. Oczywiście chodzi o
: : to, żeby mieć adres trójczłonowy - czyli www.firma.com. To jak już do
: : tego dochodzi, to niech będzie przynajmniej www.firma.pl zamiast
: : www.firma.com - bo dopiero się nam zrobi bałagan.

: O naiwny. To nie o to chodzi, żeby mieć adres trójczłonowy (czy
: czteroczłonowy (o marne *4* znaki - ".com" - jest dużo gorszy??),

To ty nie wiesz że przeciętny amerykanin - a przecież do tego typu
ludzi dąży nasze społeczeństwo - ma problemy z zapamiętaniem czegoś
co składa się z więcej niż 3 kawałków? :->

--
Piotr Piątkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND