Re: [DNS] w polszy

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sat 27 Sep 1997 - 01:18:16 MET DST

Sergiusz Pawlowicz <ser_at_serek.arch.pwr.wroc.pl> writes:

> (nie)kochany KHC! polszą śmierdzi u nas bardzo, gdzie się nie odwrócę,
> komunizm. dlatego twoje oburzenie znów muszę odczytać jako kompleksy.

Czytaj sobie jak chcesz, mnie moje domniemane kompleksy nie interesuja,
moze Tobie pomoga.

> ja tam się nie wstydzę wstydzić własnego kraju, staram się za to poprawiać
> go na swój sposób, nie utrudniając (nie porządkując) _innym_ życia.

He?

> a poza tym w twoim wywodzie jest wyraźny błąd logiczny - albo porządnie,
> albo zgodnie z własnym upodobaniem...

Wedlug Ciebie, natomiast ja czasem robie rozne rzeczy porzadnie,
i w zgodzie z wlasnym upodobaniem, i przypuszczam, ze wiecej
ludzi tak robi (czyje te kompleksy byly?).

> PS a które państwa nie są socjalistyczne, jeśli francja i belgia są nimi?
> czyżby polsza pod rządami nowej koalicji AWS+ROP+PSL?

Akurat Francja i Belgia przoduja w socjalizmie (specjalnie je wybrales,
czy co?), sa w tym na pewno duzo lepsze od nas. Ale to nie ma zadnego
zwiazku z ta grupa, wiec prosze - followup-to: pl.test.

--
Krzysztof Halasa