TP SA a pl.internet.komunikaty

Autor: Cezar Cichocki (cezar_at_cs.net.pl)
Data: Thu 25 Sep 1997 - 10:22:23 MET DST

VTAM!

Rozmawiałem dziś z jednym z ludzi z działu technicznego POLPAK. Zapytałem
go, czy wzorem NASKu zamierzają wysyłać na pl.internet.komunikaty
informacje o planowanych przerwach w pracy, uszkodzeniach itd. Człowiek
powiedział, że "jeżeli będzie zapotrzebowanie to tak". Zacząłem drążyć
temat i okazało się, że zabotrzebowanie oznacza zgodę dyr. Kępkiewicza z
CST. Technik zasugerował, żeby wysłać prośbę na adres dyrektora.
No więc wysłałem na JKEP_at_cst.tpsa.pl. Myślę że warto żeby inni admini też
wysłali taką prośbę.

--
cezar