Re: Zapraszam - http://www.pkp.com.pl/

Autor: Marek Kuchciak (mkc_at_see-sig.ccs.pl)
Data: Tue 23 Sep 1997 - 11:16:29 MET DST

Pawel Kaminski wrote:

> Mam przyjemnosc poinformowac o tworzeniu serwisu Polskich Kolei
> Panstwowych. W zwiazku z tym mam do was prosbe.
> Czego byscie oczekiwali po tym serwisie, jakich uslug oczekujecie.
> -Rozklady jazdy a moze rezerwacja przez internet, informacje online
> informacje taryfowe. Moge zapewnic ze kazdy pomysl ktory wysuniecie
> bedzie rozwazony i zrealizowane jezeli bedziecie chcieli.

Rozklad jazdy (interfejs WWW) - na pewno TAK! Najlepiej, gdyby od razu
uwzglednial wszystkie czasowe zmiany w kursowaniu pociagow (np.
spowodowane remontami, awariami) - normalnie mozna sie o nich dowiedziec
tylko z informacji PKP.
Rezerwacja miejsc przez Internet - watpie, czy da sie zrealizowac.
Aktualne ceny biletow i inne taryfy (w tym wszystkie oferowane znzki) -
TAK.
Wydarzenia, ciekawostki PKP.
Plany PKP na przyszlosc.
Inne uslugi PKP albo dostepne na stacjach kolejowych (np. gdzie sa
przechowalnie bagazu, schowki, gdzie mozna nadawac przesylki
kurierskie).

Pozdrowienia,
Marek.

--
Marek Kuchciak, Wroclaw, Poland   mailto:mkc_at_ccs.pl
standard disclaimer