Re: Wezwanie do usuniecia naruszen dobr osobistych CNT i jej pracownikow

Autor: Marek Kuchciak (mkc_at_see-sig.ccs.pl)
Data: Mon 22 Sep 1997 - 17:16:16 MET DST

Leszek Bogdanowicz wrote:

[...]
> W zwiazku z tym Centrum Nowych Technologii Sp. z o.o. domaga sie
> oficjalnych przeprosin. W przeciwnym bowiem razie rozwazymy mozliwosc
> dochodzenia swych praw na drodze sadowej.

Sadze, ze wybrales zla newsgrupe, ten komunikat chyba slabo pasuje do
jej tematyki. Proponowalbym pl.ogloszenia.rozne. A moze powinienes
zaproponowac utworzenie nowej grupy, stosowanej dla tego typu
komunikatow. Cala sprawa coraz bardziej przypomina Anti-Warta Campaign.
Chyba nie chcemy, zeby POLIP stal sie arena klotni prawnych.

Moj posting nie jest efektem tego, ze uwazam iz nie masz racji. Nie wiem
tez, czy ja masz. Nie mam czasu, zeby sie w to wglebiac. Niech to ustali
niezawisly sad. Tylko dlaczego piszesz o tym na POLIP-a? Mam nadzieje,
ze nie po to, aby zrobic sobie kryptoreklame poprzez wywolanie szumu
wokol swojej firmy. Co by bylo, gdyby firmy masowo zaczely tu przysylac
np. swoje "announcement'y", czy informacje prasowe?

Pozdrowienia,
Marek.

--
Marek Kuchciak, Wroclaw, Poland   mailto:mkc_at_ccs.pl
standard disclaimer