Re: Strony partii oraz komitetow wyborczych w sobote i w niedziele?

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_ux.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 19 Sep 1997 - 18:23:59 MET DST

Marek Baczek wrote:

> Ja mam zamiar respektowac prawo, natomiast bedzie niezla afera jak czesc
> komitetow zawiesi swoje strony a druga czesc tego nie zrobi. Serwisy
> wyborcze tez sa chyba zagrozone :)
Ano wlasnie: zagladam na http://www.onet.pl/wybory97/ a tam informacja ze "W związku z
ciszą przedwyborczą 20 i 21 września publikowanie informacji zawartych w tym serwisie
zostaje zawieszone." Powariowali czy co? Przeciez jest dopiero 19 wrzesnia! Niech
sobie wstawia ten komunikat 20 wrzesnia o godz. 0:00! Coz za problem zrobic to z
crona???

--
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa