Re: Strony partii oraz komitetow wyborczych w sobote i w niedziele?

Autor: Maciek Sniezek (msniezek_at_medianet.pl)
Data: Fri 19 Sep 1997 - 21:20:31 MET DST

In article <5vtkn5$c92$1_at_sunsite.icm.edu.pl>,
   "Marek Baczek" <mgb_at_qdnet.pl> wrote:

>Ja mam zamiar respektowac prawo, natomiast bedzie niezla afera jak czesc
>komitetow zawiesi swoje strony a druga czesc tego nie zrobi. Serwisy
>wyborcze tez sa chyba zagrozone :)

Powariowali tam na gorze - zajmuja sie sprawami, na ktorych zupelnie sie nie
znaja. A jak srodowisko sie przed PKW ugnie to bedzie bardzo zle. Nawiasem
mowiac - od znajomego prawnika wiem, ze ewentualna sprawa sadowa jest juz
wygrana :) To precedens, a ze Sady (w przeciwienstwie do naszych wladz
wykonawczych) kieruja sie zazwyczaj logika - oczywiscie nikt nikomu zadnego
mandatu nie wlepi. Byle nie publikowac nic nowego.

Pozdrawiam,

Maciek Sniezek - msniezek_at_medianet.pl
"To, ze ktos traktuje mnie jak wariata
 nie znaczy wcale, ze mam przestac go lubic"