Re: Strony partii oraz komitetow wyborczych w sobote i w niedziele?

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Fri 19 Sep 1997 - 15:26:56 MET DST

> Ani troche! Po mojej rozmowie z PKW, rozeslano faxy do komitetow
> wyborczych, ze WWW w Internecie to takie same gazety jak kazda inna!
> Wniosek: strony wyborcze nalezy zawiesic na sobote i niedziele, inaczej
> zostanie zlamane prawo wyborcze!

A w ktorym miejscu (prosze podac numerki ustaw itd) jest napisane, ze
strona WWW jest gazeta? Nalezy traktowac je jako wizytowke lub plakat
wyborczy - jesli ktos ma ochote to na strone wejdzie, a jesli nie to nie.
Nikt nikogo na sile na strony partii nie zaprasza, ba! nawet mu sie
sugeruje ze tam powinien wejsc czy chocby nie informuje o istnieniu takiej
mozliwosci. W ogole to kompletna bzdura. Mam nadzieje ze zaden z komitetow
nie zwinie swoich stron WWW, a ewentualne konsekwencje beda co najwyzej w
stosunku do niedouczonych urzednikow, ktorzy nie maja pojecia o czym
mowia...

karpio