Przeprosiny odnosnie Copyright

Autor: Maciej Maciejowski (moon_at_mopsik.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 18 Sep 1997 - 13:51:11 MET DST

******
Chcialbym przeprosic firme CNT sp. z.o.o. za moje wypowiedzi
w ktorych podejrzewam owa firme i jej pracownikow o zagarniecie
pomyslu debaty, moje wypowiedzi opieraly sie na wrazeniu
ze zastosowano te same mechanizmy debaty ktora tworzono w
Optimus NET.
******

Zaznaczam ze nie chce prowadzic polemiki na temat tresci
tego listu, zachowalem sie niepowaznie i wszystkich poruszonych
przepraszam. Jako osoba prywatna nie mam prawa wypowiadac sie
na forum o zdarzeniach zachodzacych w firmie Optimus NET.

pozdrawiam i przepraszam za dziecinne, chamskie i niepowazne
wypowiedzi.

--
Maciej Maciejowski