Re: Jak reaguje konkurencja...

Autor: Robert Maron (robmar_at_domek.slodki.domek)
Data: Tue 16 Sep 1997 - 12:24:19 MET DST

Maciej Maciejowski <moon_at_dont.use.this.mail.for.spaming.onet.pl> wrote:
[...]

heh, ten kawalek o probie uzyskania skryptow to zasluguje na p.r.h.n :)

: Nie wiem czy tutaj sie ktos zna na security ale nie slyszalem jeszcze
: nigdzie aby wlamac sie przez pop (101 port). Na czym polegaloby to
: wlamanie ? Przeczytanie listow ? Ja mam naprawde wiele polaczen do popa

mozna; oczywiscie popd musialby byc stary, w starym znane sa duze dziury
lacznie z remote root access; oczywiscie tez jestem ciekaw co on rozumie
przez ,,probe wlamania'' (rozumiem, ze nie opisal tego?); czy chodzi o
połączenie?

robert (ktory ,,probuje sie wlamac'' na swoj serwer pop kilka razy dziennie)

--
robmar_at_mimuw.edu.pl                  http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar/