Re: Jak reaguje konkurencja...

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Tue 16 Sep 1997 - 10:49:16 MET DST

Zbigniew Zych wrote in message <341e3cea.0_at_news.tpnet.pl>...

>Czy ja brnę? Wydaje mi się że jak dotąd odparłem wszystkie zarzuty
>p. Leszka co do mojej osoby (i komputera debil.onet.pl).

Nie chcialbym sie za bardzo wtracac w te dyskusje, ale mysle, ze nie
odpowiedziales na dwa pozostale zarzuty, ktore sa duzo bardziej powazne,
cytuje:

********************
- proby zdobycia kodow zrodlowych skryptu obslugujacego debate
- proby "wylozenia" serwera poprzez jego przeciazenie wygenerowanymi
automatycznie zapytaniami do bazy danych
- probe wlamania poprzez POP

Zarzut drugi jakos wytlumaczyles, natomiast pierwszy i trzeci pominales
milczeniem.
Jako administrator onetu (nie jako osoba prywatna), powinienes sie
ustosunkowac do tych punktow.

--
Marek Baczek
mailto:mgb_at_qdnet.pl   http://www.qdnet.pl/~mgb/