Re: Inet przez kablowke w Lesznie

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 10 Sep 1997 - 22:04:22 MET DST

On 10 Sep 97 at 11:35, HeSk wrote:

> On 9 Sep 97 07:37:32 GMT, zeton_at_waw.pdi.net (Tomasz Leszczynski)
> wrote:
>
> [...]
>
> Mysle, ze trzeba poczekac. W koncu m-c to niewiele w porownaniu
> ze znana ci firma :)

A masz na mysli odpowiedz na e-mail czy zalozenie telefonu? Bo w
przypadku tego ostatniego i znanej mi firmy cierpliwosc mierzy
sie latami a nie miesiacami :-)

> Wiecej zaufania i cierpliwosci...

Jasne. W koncu moge ten list wyslac jeszcze raz (co przy wysokich
rachunkach, tra ta ta ta ta :-)

> W b-stoku SET przymierza sie do Internetu z wykorzystaniem
> urzadzen FDS.

Jakis e-mail czy url do nich masz? Co to jest FDS?

> HeSk

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski