Re: Mini netykieta grup news i list dyskusyjnych

Autor: HeSk (silk_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 10 Sep 1997 - 06:14:09 MET DST

To co w takim razie powiecie panowie o facecie uzywajacym
imienia @Maciek, Prince, Insoumi i kupe innych ?
Nie jest on wyjatkiem. Np. Burzuj, Luc KoniecPolski itp.
To co sie dzieje na soc.cultur.polish w porowniu z polbox'em
onet'em czy kki.net'em przerasta wszystkie etykiety.
Nawet trudno to nazwac. Wiekszosc serwerow to *.com.

Uzywam konta na onet bo tak jest mi wygodnie.
Moge wyrazic swoje prywatne opinie na wiele spraw.
Gdybym korzystal z konta firmowego, moje wypowiedzi moglyby
byc uznane za oficjalne stanowisko.

Po kilku miesiacach "pobytu" moge wymienic prawie wszystkie
nazwiska osob zabierajacych glos w "dyskusji" i powiedziec
jakie zdanie beda mialy na zadany temat.
Oprocz grup scisle "technicznych" :).

HeSk

 Henryk Skalimowski
 silk_at_friko.onet.pl