Re: Glupek lezy...

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 07 Sep 1997 - 12:05:05 MET DST

silk_at_friko.onet.pl (HeSk) wrote:

>Cos ty - do wbc.lublin.pl.
>Sprawdz a potem sie nadymaj ...
>
>HS

postapiles glupio. wiesz czemu ? bo wyslales to na grupe, i jednoczesnie
mi na priva. po co ? i ty mi jeszcze o nadymaniu.

poza tym nie wiem jakim cudem twoj list do mnie doszedl, bo jak
odpisalem to od friko sie odbilo. ping ode mnie nadal do friko
nie dochodzi, mimo ze ping na microsoft, sunsite funet czy galaxy
idzie bez pudla.

wiec moze przystopuj ze swoim nadymnaiem ok ?