Re: koniec z infoseekiem na sunsite?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 04 Sep 1997 - 13:12:47 MET DST

Dnia 4 Sep 97 o godz. 11:18, Sergiusz Pawlowicz napisal(a):

> hej.
> ten dramatyczny tytuł ma zainteresować sznownych państwa następującą
> nowinką (cytuję):
>
> "Carnegie-Mellon University--parent of Lycos--is about to be granted a
> patent on "spider" technology--something that is a core piece of most
> search engines."
>
> co państwo na to?

Sorry za poprzednia pusta odpowiedz... klawisze mi sie nacisnely zbyt szybko.
A co do meritum: opatentowac moga najwyzej *swoje wlasne konkretne algorytmy,
uzyte w ich wyszukiwarce*, a nie idee jako taka. Sadze ze wlasciciele innych
wyszukiwarek moga spac spokojnie...
A tak w ogole skad ta wiadomosc? Podanie zrodla mogloby duzo rozjasnic co do
jej wiarygodnosci...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl